this is halloween

Idag är det den 28 oktober 2009 vilket betyder att exakt idag har jag jobbat på helpdesk i 1 år på dagen. Känns skumt tanken med att flytta hit va att åka hem i börjav av sommaren. det gick ju åt helskotta råkade viss träffa lite kärlek och en jävla massa härligt folk och inte fan vet jag vad jag ska göra om jag åker hem så det är lika bra att stanna.
dock ska det bli skönt med två veckors semster snart... mmm cant wait! 14 - 29 november hem hem hem hem!

Firade dagen med feberont i hela kroppen och en svank som värker så hårt att jag åkte hem från jobbet. Ingen hit men men lite måste man ju vara sjuk med. tänker dock va hemma från jobbet imorgon med att återhämta mina krafter. Dessutom fyller Alex år. hela 23 ojoj gammal som gatan ^^ Så imorgon blir det antaligen japansk resturang . Yamamori asgoda nudlar och mycket mumsiga efterätter. får se hur mycket man orkar äta med tanke på förlylningen brukar sluta med att jag mest dricker vatten lite mer vatten och ännu mer vatten.
Som pappa säger "Vatten och liniment rebecka vatten och liniment.. "
ska visst hjälpa mot allt enliga honom och jag kan nog hålla med det hjälper mot det mesta ;)

Kommentarer
Postat av: Bror

Vadå 23 gammalt som gatan vad menar du med det?!

Längtar tills du kommer hem:) Men ska klara av lite vara hemma tid nu i helgen.



Förresten möblera om i ditt kaffe jag kommer inte åt att servera! :P

2009-10-29 @ 08:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback