cross my t's and dot my i's

Väntar frenetisk på att få gå hem. shit att tiden kan gå såå långsamt vissa dagar. det är dock bara 50 miinuter kvar tills jag slutar sen sak jag och maria mötta upp Elena och hennes två kompisar som ska flytta till Irland nu. Sara och Ebba tror jag var namnen. dom ska ia allfall bo i våran lägenhet för en ti. får se hur länge . förhoppnignsvis är luftmadrassen ledig när ajda kommer. om ajad kommer vill att ajda kommer :D skulle va så kul att få lite gammalt kärt folk över till min lilla gröna ö för en stund men vi får
man kan väl alltid hoppas på det bästa
Ska förresten möta elena och dom på woolshed. tisdags öl istället för torsdagsöl. vi täntk att vi flyttade på ölen eftersom jag fyller år på fredag så vi ska ut och fira då :D

nu 40 minuter kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback