push back

Söndagen drog jag och alex till shoppingcetret då det var jättefint väder och vi kunde springa fram och tillbks utan jacka och bara gå i tshirt. dt har varit otroligt fint väder från onsdag till söndag. Heltr otroligt :D
Men i allfall till blanchardstown shoppincenter begav vi oss. Drack varsin iced latte från Costa. Elena klagar på mig för att jag uttalar det som glasfabriken hemma ^^ ska visst inte uttallas så

Köpte mig i allfall en ny tröja ett par nya skor och en drös med strumpor :D
Skorna jag köpte är ett par jag kan ha nu i höst när regnet öser ner och även senare i vinter och fortsatt till våren sen. Funkar fint på jobbet och på fest :D jag är lite kär. lite pippi långstrump av dom.
Men i allfall här är dom fast jag har dom i svart och inte brunt. Kan ta rediga bilder på dom ikväll när jag kommer hem från vad som antaligen kommer bli en helvetes dag på jobbet.


Kommentarer
Postat av: FEBB

AH DET VET JAG.. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback