the thief

Jahaa så där då sitter man hemma i sin lägenhet med korssad fönsterruta. Avsaknad av två laptops och sin svenska telefon.

vi hade inbrott igår i vår lägenhet. en hle tomöjlig historia att berätta i skrivande form specielt om man är jag. men men vi lever fortfarande och har sett liten del av csi arbete i verkigheten. inte alls lika häftigt som på tv dock :(

Det värsta var nog ända att föröska sova igår det var lite det värsta jag fööskt med. kännes som lägenheten inte var vpr längre att den va delad med nån som kan se oss men som vi inte kan se. Varje gång jag stngde ögonen lkände jag mig övervakad och att nån skulle kommain genom sovrumslägenheten inom nåra sekunder. så jag tänd emin nattlampa  rinde alex och tvingade honom att komma hit från sitt lan. det gick inte att sova jag ände hur trött jag var men kunde inte stänga ögonen.
Men men det ska nog gå bra. om ett par dagar

Det värsta är ändå hur tom man känner sig när man inte har någon dator. o inte får jag en ny på frsäkrnigen. dock har mamma och pappa idag köpt en ny till mig hemma som dom skickar med ajda när hon kommer på måndag :D ska bli skönt att hon kommer hit då. och med dator för den dlelen. s det blir en del sparande för att betala mamma och pappa fö datorn..

Kommentarer
Postat av: Ewe

usch vad hemskt, stackars dig :( vilken tur att du får en ny dator iaf.

Postat av: Emme

Va, nee... seriöst!? Shit. När hände detta..? Låter superläskigt jue. Men vad snällt att dina föräldrar fixade en ny dator, men den förra hade du ju nästan precis köpt... så jäkla surt.

2009-09-20 @ 08:33:09
URL: http://ellijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback