hey soul sister

 

Sitter fortfarande på jobbet. Har varit på Mentoring skill utbildnig. Helt okej men inte så jäkla nödvändig kunde redan det mesta.

Men bex va gör du på jobbet om du inte jobbar? Joda små barn alla mina program som jag använder har lagt av Så jag kan förtillfället inte göra ett ända jota. En halvtimme kvar nu. Murat sa till mig och chilla en stund så det är vad jag gjort.
Men idag blir det dock inte hemgång direkt eftersom att det är valborg och revenge spelar på the bell så blir det förhoppningsvis om det slutar regna. Korv och bröd hos amanda och sedan vidare till The Bell för lite härlig musik så här på kvällskvisten. Men vi får se hur det blir, det började störtregna igen nu. Hej och välkommen till Irland

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback