plötsligt var du bara här

Jag och Amanda håller just nu på att sätta ihop år 2010 Sommarlåtlista o det går asbra. Nu funderar vi dock på om vi ska göra en svensk och en engelsk eller om vi ska blanda en. Ja beslutångesten är stor!

Jag och maria tog steget idag och började gå hem från jobbet solen lyste och dammet yrde när vi kom mot finglas. Dock precis när vi kommit till mitten av finglass gick marias väska sönder så vi stannade tog en buss. Men vi gick i allefall i 1 timme och 20 minuter så lite duktiga var vi ändå.

Nu sitter jag hemma och gömmer mig på mitt rum. Ingen annanstans vill jag vara. För tillfället mår jag inte jättebra när jag är hemma mer än när jag är i min säng . Eftersom jag är svensk orkar jag inte heller ta upp det

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vår partylista blir grym!!!!



Bra för att va svensk!

http://www.hitslyrics.com/m/magnusuggla-lyrics-5305/brafrattvasvensk-lyrics-222546.html

2010-04-13 @ 21:46:11
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback