såg du mig såg du att det va jag?



Jag tror dom flesta har sett den rackaren innan (ja han brukar ha ögon men jag har precis tyckt jag va duktig o bara få ihop grunden). Den här lilla rackaren är någon jag kallar för Jöns. En väldigt trevlig och speciell varelse.
Eller trevlig o trevligt kanske man inte redigt ska beskriva jöns som.
Jöns är en sådan där filur som håller till inne i din hjärna. Han tycker om att flyga och speciellt så här på vårkanten. jag har försökt förklara detta innan men jöns är vårkänslor han är vårkänslor hela året runt.
Ni vet ibland fastnar man på saker.. saker som personer ;)
Just idag har min Jöns levt loppan i min hjärna han har flugit som inuti norden och mitt lilla huvud har fyllts av surr. Han har stött emot alla andra hjärnceller (ja jöns är en hjärncell syns inte det?!) och fått dom lite ur balans. Därav har jag med varit lite ur balans idag. Vissa saker gör bara ens dagar så mycket bättre ens om det är ett litet leende på bussen. Idag var det leendet på bussen som fick Jöns att börja flyga och idag låter jag honom göra det för inget har gjort mig så lycklig på länge. Inte som det där lilla leendet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback