spaceman

Igår var en helt underbar kväll och eftermiddag. Efter en hel dags med tv tittande i sängen reste jag mig tillsut upp för att möta amanda nere i stan.
Så vid tre tiden var vi nere käkade sushi på rullband ^^ Efter det gick vi upp till fitzismons terass och drack två glas med bulmers. eller jag drack bulmers amanda gick på heiniken men det är totalt ointrssant. Men vi satt där uppe snackade en jävla massa skit fnissade och hade oss. mycket trevligt efter det begav vi oss ner mot stan igen för att återigen äta då vi var hungriga igen. Klockan var väl runt 8 så det va dags och äta. Så vi stannde och käkde lite crepes mmm nom nom nom.

Härligt och ha nån och snacka lite skit med ^^

Efter det gick jag hem och la mig klockan va väl typ nio men astrött som man är efter helvtetsveckan va det ganska skönt att gå o lägga sig tidigt.

Idag gick jag upp vid tio och gick sedan till gymmet. Asduktigt av mig Eftersom jag inte vatt där på en evighet eller en vecka i allefall. Lär ju säkert ha nån slags härlig träningsvärk imorgon. Resten av dagen har bestått av ingeting ingeting ingeting och ingenting och jag planerar att låta den hålla sig så med

Ja just det för tillfället har jag och google translate en grymt konstig relation.. vem fan låter mig ha en dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback