the sun is the sky

Jag kollade ikväll på en film jag redan somnat till en gång . Jag täntke ajg ger den ett andra föröska en härlig vårdag som idag ( Vilket härlig dag lla la ala alala)
Lite långsam lite emo (som elena beskriver den dvs lite annorlunda) lite skum men gud jag älskade slutet :O
Helt jävla underbar var den helt plötsligt! Härligt bra musik med.

Jag trodde allt den skulle va jättedålig eftersom jag redan en gång innan tittat på den. men så här en måndagskväll för mig själv med ett glas cola så va det helt fantastisk

så varsegod . sätt igång med att titta på 500 days of summer


Kommentarer
Postat av: Sara

Den filmen har jag tänkt se flera gånger men det har aldrig blivit av... Men om den är bra så ska jag väl ta och se den :)

Postat av: Ewe

Maah. Den var för tråkig o händelselös för mig :P

2010-04-19 @ 23:13:31
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback