the way you make me feel

Så idag har jag en halvdag ledigt vilket betyder att jag bara jobbar 7 timmar. HAHA. Jag och maria sitter och tar amerikanska samtal för samma företag som jag tar svenska idag. Så vi tog en havldag ledig kom in för lite training och nu sitter jag och inväntar samtal. Ska bli spännande
Va tvungen att hoppa in igår och ta samtal för dom fastän jag hade slutat för en halvtimme sen. Men det va kul och jag är lite väl överexalterad över att få ta samtal på engelska . testa lite om man faktiskt kan klara sig på det man har. Kan väl bli lite halvroliga samtal men what the...

Sen är man ju en aning nervös med. Men va fan det kan väl inte bli mer än fel och det kan det ju bli i vanliga fall med. Men det blir mest receptionistsamtal

nu fick maria sitt första ska vi se hur det går för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback