var är min wingman

för det första. Det måste vara den sämsta låten som nånsin gjorts... :S
Den ligger som reklam på varenda blogg nu förtiden. Dom vet ju vart dom ska vända sig med reklmane men för sjutton gubbar låten är ju helt värdelös!

Men igår var det torsdag. Jag och maria drog direkt in till stan efter jobbet för att först och främst käka lite mat. Sedan var det diskmaskinshoppning och vi spendera en oändlighet i prylaffären. Mycket roligt ! :D
sedan drog vi vidare till baren där magnus betner skulle ha gig. Så vi lallade över till södra sidan. Men så visade det sig också vara ett gig innan så vi drog in och ja gudars det va redigt kul :D En herre som gick bananas på att vi var svenskar. han va jättebra. Men sen i allefall så var det magnus betner tid och det va tre komiker innan men jag orkar inte redigt berätta om hur grymma dom va eller hur tråkiga dom va. Jag blev lite konstigt startstruck när magnus kom in på scen. Vi har inte så många kändisar hemma i lilla rockenby. Det ända vi har är kalmar ff spelare och dom lallar omkring på stan var och varannan dag.

Men kvällen va redigt bra. Smilbanden gjorde ont och jag hade en herrans huvudvärk i bakhuvudet. När man ler för mycket får man det. Men det va en redigt härlig kväll och jag tror allt att det ska spenderas mer tid på komediklubbar framöver!

Kommentarer
Postat av: Kausti

"Glider fram på en reeekmacka". Hur kan du klaga på en sådär fantastisk låt? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback