Vilse i skogen

Idag efter ännu en toppendag på jobbet med surrande siffror och snurrande hjärnceller så tog sig maria och jag ut till blanch och hårdvarubutiken som det inte alls heter men eftersom man är jobbskadad så heter det.
Men vi var i järnaffären helt enkel och letade efter en liten plutt. En liten plutt som skulle få marias tvättmaskin att fungera. I 30 minuter stog vi och asgaravde åt dåliga vi är på järnbitar och hur vi aldrig komma hitta den bit som saknas.
Imorgon får jag reda på om det funkade eller inte.. vi får se späningen är oliiidlig

Efter hemgång vart det matlagning . Himla gott vatt det. soltorkade tomater bacon fetaost creme freche och pasta. Nu har jag även mat i två dagar till känns gött slipper jag laga sen :D

 

Efter ett par dagar med leende och en flygande jöns så känner jag att nee livet det är ändå helt jävla underbart!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Förstår inte ditt språk riktigt men är du kär lr what's going on? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback