får jag tid till ingeting

Semstertiderna är över på jobbet och som vanligt har det blivit lite justa misstag av HR så vi sitter med 50% av folket som vi eg ska ha inne på en lina som ringer som bara den.
Semstertiderna är slut i sverige och alla kommer tillbaks med sina små och stora problem. Jag sitter åter igen på linan och jag kan säga att nee jag börjar bli färdig med det där med samtal. Ska ha snack med min mananger min managaers manager och min HR manager den 1o september.  Ska bli najs och se va dom vill att jag ska jobba med. Så länge gör jag det bästa jag kan på jobbet. Jag kan inte mer göra än att göra det jag ska och ska jag göra det ska jag göra det ordetnligt

Förresten nämnde jag att jag lyckades med provet jag hade i italien ;)

Dessutom har vi fått nytt bonussystem på jobbet så nu kan vi faktiskt få bonusar igen denna gång beroende på prestation. Jag får min sista bonus nu i slutet av augusti. Allefall tidsberoende bonus. Så vi får se om jag till jul kanske får en extra julklapp men det är väl bara nått man kan hoppas på.

Nu sitter jag ute på balkongen och njuter av det fina vädret som infunnit sig i dublin igen. Amanda är ute och går med Cathrine jag skippade idag. tog lite hemmaträning istället. inte soffligande sådan utan lite armhävningar osv. Ganska gött faktiskt.  Märks i knäna att jag va ute och gick igår strejkar totalt för mig idag.. gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback