futures

Så bloggen har inte blivit uppdaterad på ett tag på grund av ren och skär utmattning. Har vatt jättetrött i veckan dels på grund av festandet i helgen och det faktum att jag har fått halsfluss igen . Dock märkte jag det direkt och läkaren va inne på tisdagen så jag fick antibiotika med en gång. Så nu blir det en stilla och härlig helg. Inväntar ju hemresa på torsdag ska bli så roligt att få komma hem en stund. Ska hem till mormor med det ska bli extra kul, jag saknar hennes historier och hennes goda kakor. Men samtidigt ska jag hem till mamma o pappa med och prata skit med dom :D

Planen ser ut så här, Fredag ska jag umgås med Ajda och Emme som är hemma, jag förväntar mig kycklingbaguette från graffiti och överanalysering så som bara tjejer kan.
Lördag blir det en dag med familjen
Söndag då blir det besök hos mormor

Torsdag när jag kommer hem vill jag ha falukorv o stuvade makaroner och på lördagen vill jag ha nått jättegott som lax eller varm sallad och kött o sånna rösti eller va dom heter det är fina grejer. Eller heta räkor eller aaa listan kan nog pågå en evighet.

hmm ramlösa ska jag ha med och ta med ett lager hem till irland byter ut det mot lagret med bulmers jag tar med hem till mamma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback