i will follow you into the dark

Ännu en vecka har paserat i dublinland. Dock har jag inte hunnit uppdatera så mycket för att jag har suttit på balkongen med amanda

I söndags åkte jag och cathrine för att möta upp amanda på flygplatsen. Jag har alltid haft en dröm att det faktiskt står nån och väntar på en på flygplatsen när man kommer. Så där så man får springa fram och krama människan och alla gråter lite tårar. Det ser så fint ut så då tänkte jag ! Aha! jag ska möta amanda på flygplatsen så jag drog med mig cathrine.
Men söndagen blev stressig ändå, vi skulle ner på stan o handla mat för veckan som vi alltid gör på söndagar plus att vi skulle iväg på kräftskiva i clonsilla. Men vi han med allt det va lungt och kräftor det fick vi och det va så otroligt gott!

fick inte tag på en bild av kräftorna

 

Sen startade veckan med en måndag med massa samtal. Kunderna har nu börjat komma tillbaks från semstern så det ringer på fint. dock räknar vi ännu mer nu på måndag

Onsdagen var vi ute i Ashtown för att dricka en öl för oscar som lämnde oss i torsdags för att åka hem och plugga till lärare . Så vi drack lite öl snackade lite skit och så där. Stack hem tidigt dock eftersom vi skulle upp o jobba på morgonen.

 

Sen har vi nog inte gjort så mycket mer ^^ mest skitsnack på balkongen och lite mer snack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback