Fuck your Honda Civic, I've a horse outside

Idag har jag varit hos läkaren. Jag hatar sjukhus dom är kalla och läskiga. Aneldningen till besöket är att jag haft halsfluss lite ofta. Men nu ska dom ut allefall , jag är skitnervös redan nu. 7 februari gäller det sen kommer jag va sjuksriven i två veckor efter det. Men läkaren sa att jag borde va på gång efter en vecka. Så nu får jag åka hem till Sverige igen den 7 februari eller innan då eftersom jag måste va på plats den 7. Som tur är får man va nedsövd medans dom tar ut skiten men jag vill fan inte göra det ! Jag har aldrig opererats innan :S Aldrig legat på sjukhus under en längre tid och det kommer jag inte göra nu heller. Jag kommer vara där på måndagen och sen tisdag morgon får jag åka hem igen.. Men det är ju för en bra sak...

Kommentarer
Postat av: jeppepeppe

Det kommer gå bra! Asnice att ligga på sjukhus och bli uppassad, bara att trycka på en knapp så kommer någon med mat eller morfin :D Inte så kul precis innan och efter operationen dock..

2010-12-23 @ 22:15:14
Postat av: H

Nu förstår jag låttexten. Var ett inslag på P3 idag. Vad hette dom Rubber Bandits?

2011-01-19 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback