a cherry on top

Idag drog vi en runda på stan här hemma i dublinland.
lite skillnad från i usa perosnalen va så mycket trevligare där. fastän det ibland va lite väl jobbigt när dom kom fram o skulle fråga o berätta om alla extra erbjudande . Dom tog kläderna man ville prova stoppade in dom i omklädningsrummet det va trevligt dock :D

I allefall behövde jag fylla på min parfym den börajr ta slut.. denna besvikelsen när ens favoritparfym börajr ta slut.
Så vi tog en sväng till debenhams och det visar sig att skiten hållr på att gå ut. JAg måste om två år skaffa en ny parfym ( ja det har tagit mig två år att ta slut på den jag har nu) och då kommer den säkert itne finnas i affär längre. Då måste jag hitta en ny parfym . Men den här är helt perfekt och aldels underbart doftande :(

Men men paris hilton can can, det är good shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback