bad romance

Igår va jag med maria patrick och patricks syster Lisa på konsert. Kommer inte redigt ihåg vad bandet hette men dom va helt ok. Småkul musik
Såg dock inte så mycket av konserten. Jag är inte så lång kan va därför ^^

Idag blir det ut på stan med bambis kompis emelie som ska flytta hit. Skumt träffa folk man hörde snack om när man va 14 :O. Behöver också dra av en stund på stan för att leta smått o gott till USA inget speicifikt men en grej jag måste ta med mig ^^

Känner en förkylning i kroppen inte det härligtaste men det ska väl gå över det med.
Men i allefall packning ska göras och mitt rum behöver eg tömmas på skit men aa vi får hur mkt jag orkar. Ikväll är det fest med. Lite förfest på dorset street och sen ut i den irländska natten. Ett sista farväl till staden innan det stora äpplet ^^

Fick dessutom taxback för att jag betalat hyran här för förra året. 4000 kr tackar man ju inte nej till så här innan USA. mohahahw Det kan nog bli ett par nya skor i usa ^^



Kanske hittar ett par av min gamla favoritskor som min mor slängde i juni förra året. Jag har saknat dom nått otroligt. Förhoppningsvis kan jag hitta ett par vans old school där borta i staterna. Min stora fråga är eg vad använder man för skostrilkear i USA. Kör dom också på 3 och 4 och sånt nonsens eller har dom helt egna :S Förstår dom om man vill ha 36 ? (ja jag har så små fötter!)


Kommentarer
Postat av: Ewe

oh spännande att du ska träffa emelie haha :P Är inte USA's 6 typ 38? Eller liknande.. eller är det UK? Vet inte riktigt.. jag hade 6 i Converse iaf.. men d kanske va UK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback