Bling

Två dagar av fem pass och min kropp stretar emot allt jag gör just nu. Igår kom jag hem la mig och sov en halvtimme innan jag gick ner på stan med maria för att kolla upp hennes prickiga tatuering (nej tatuering var inte ett prickigt mönster men maria hade fått ett rött prickigt mönster runt sin tatuering) det visade sig i allefall att hon hade smörjt in den för mycket med för tjockt lager .
Efter det tog vi en kopp kaffe och skalade apelsiner (ja elena jag berättar när du kommer hem så du förstår )
Skala skala skala men kaffet va gott och sällskapet lika underbart som alltd

Men idag är en annan dag och jag är på g igen. Ringde världens bästa ajda på vägen hem och snackade skit i 25 minuter :D o ja nu pratar vi över msn istället.

Dagens räddning blir Red bull

 

Ja jag vet mamma det är inte bra ,... bla bla bla men jag blander den ju inte med vodka.. i allefall inte idag :S



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag bara skaaalar!

<3

Postat av: Jag fick en fucking Burn istället...

Att gå hem klockan 19:30 är inte coolt Bex. Fy på dig!



|.

2010-01-14 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback