breathing

Idag är det Tisdag för alla som undrar som små flundror och idag har absolut ingeting hänt! Jag vet världens mest facinerande blogg! hell yeah!

snackar skit med min lille älsklings elena och har tråkigt här hemma. men dagen är inte dålig för det inte
jag och maria underhöll oss med det bästa vi vet på vägen hem. Vi kallar det för "irritera blom så mkt det går"


OCH den 16 februari (dagen efter new york med världens bästa emme) blir det...

 

jajamensan mika konsert med elena på olympia vilka underbara två veckor det där kan bli ;)


Kommentarer
Postat av: Mika

Mika Mika Mika! Gissa varför han heter som han heter? Ofc eftersom han tog sitt namn efter mig. Hans artistnamn som baseras på dom två första bokstäverna i mitt för- och efternamn tog han eftersom han tycker bättre om mig än dig ;)



|.

2010-01-05 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback