city of satan

Igår mötte jag maria nere på stan då hon skulle köpa lite julklappar (konstiga människor firar jul nu istället för en vecka sen) Men i alle fall så drog vi ner till stan, eller jag mer halkade ner för hela vägen fram till oconnel . Det är snö i dublin och kaoset är underbart. Lokal bussar som inte går, taxi bilar som inte kör och ingen vet hur man ska gå. Livet är underbart här borta

Efter oconnel street vaa däremot vägarna bättre och man kunde nästan få normalt. Så vi körde julklappsletning och maria kvicktänkt som hon är hittade mkt good shit.
Jag hittade ett par tofflor, har för mig att elena sa det för några veckor sen att jag behövde det...

 

Köpte en julklapp till emme men den visar vi inte här.


Kommentarer
Postat av: Maria

Och vi åt Sushi mothafacka!!

<3<3<3

Postat av: elena

tummen upp awsome, nu slipper du ta mina fula när du har så mysiga fina nya ^^

2010-01-03 @ 14:04:49
URL: http://elemar.blogg.se/
Postat av: Chattpongens regerande världsmästare

Dom där ser ju alldeles för stora ut för dig ^^



|.

2010-01-03 @ 22:41:56
URL: http://www.kausti.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback