give me a break

Så efter en redigt jävla pissig dag igår är jag idag nästan helt tillbaks på dom rätta banorna. En viss saknad men vi får se om det går att ordna upp det med . Men det får vila en stund nu det är för mycket pressure på mig just nu så.
Så paus

Men annars är det panic! at the disco som gäller i hela vardagsrummet idag. Första skivan dvs . Den andra är inte alls lika bra!

London Beckonend Songs About Money Written By Machines - Panic! at the disco.
Varsegod och älska den!



 

Så nu får vi helt enkelt vänta på bättre tider några sekunder. Jag känner dom där runt hörnet.
Kanske att man efter en liten stund hos världens bästa emme kommer hem med helt ny energi. 13 dagar kvar och det är skumt att det inte alls är så lång tid kvar tills jag får träffa min lilla vän igen. Tänk att det nu gått mer än 6 månader sen vi senast träffades. Otroligt vad jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback