i meet her at the smoothie king

Så sitter utråkad på jobbet och dör lite långsamt just nu. Har ingeting och göra o min ena mail funkar men ingen vill hjälpa lille bex! känner mig som en nybörjare igen. fy va tråkigt jag är ju världens bästa helpdeskagent för tillfället ;)

I onsdag sprangs det runt på stan och kollades på tuttlisa och shoppingmalls och igår vart det av till woolshed fast denna gång med massa folk med oss :O Brukar ju bara va jag maria och elena men denna gång fick vi med oss nästinpå hela deksen. så roliga tider dock drog jag hem vid 19.30 för att sova.  som sagt det här med fem pass är inte så gött. Bara en vecka kvar nu.... nee jag kan inte ens föröska vara positiv åt det.

Ikväll blir det tidig läggning och imorgon blir det städa och leaving pint för maria.

Jag vet världens intressantaste blogginlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback