not fair

Finns det något bättre än att vakna upp med ett sms från ajda på morgonen
"Gud. ett rör läckte och det kom hit en skitsnygg kille som skulle fixa det. Han kom hit så snabbt att jag fortfarande stod här i rosa pyjamas och flätor, Typisky!"
Sånt där är faktiskt grymt underhållande att vakna till ^^ Man får ett härligt skratt precis på morgonen och det måste väl ändå vara det bästa :S
Bättre än huvudvärk



Igår vatt det Avatar 3d. härlig film lite poccahontas lite för segt slut men annars ganska grym ändå och idag blir det grymt god sushi med elena och maria och förhoppnigvis en viss del tjejsnack ....

Kommentarer
Postat av: Ajda

Mouhaha! och så var jag tvungen att säga, öhh jag har precis vaknat, det är därför jag ser ut såhär:P

2010-01-23 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback