nothing you can say can take me away

Så jag orkar inte redigt med att säga att vi hade team night out i fredags men wtf. Here it goes!
I fredags hade vi team night out. Vi käkade japansk på yamamori underbar resturang, asäckliga drinkar. (för en väldigt kort beskrivning av resturangen)

Maten var som vanligt god men eftersom man inte kan äta hela tiden gick vi över gatan till the globe. Har aldrig vatt där innan men me like! konstig musik o lagom med folk.  lite hav alternativa precis som vi gillar dom ^^

Jag och elena var självklart där .

VI värmde upp hemma i lägenheten med vengaboys innan. det går inte beskriva hur mkt jag älskar våran lilla lägenhet.

 

 

Cathrine och murat på resturangen

 

 

Esa är en newbie på teamet

 

 

Jag Alexandra och elena. Även alexandra är ny på teamet

 

 

Esa Kausti Bex Alexandra och Cathrine

 

Fler bilder än så blir det inte. Resten behåller jag till en regning dag. Nu är klockan 20.45 och det är dags att krypa ner i sängen. Har längtat efter det sen klockan fyra idag.

Förresten är det bara jag som varje gång jag vaknar efter en utekväll räknar exakt vad jag druckit dagen innan. För att käka hur illa jag borde må och hur illa jag mår egetnligen. Skum grej men jag gör det varje gång jag vatt ute :S

 

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

Nu skriver jag det här här för annars glömmer jag bort det som vanligt :P Min kära vän Emelie ska flytta till Dublin o börja på IBM o hon skulle vilja ställa lite frågor till dig om det går bra? :P Om du kunde adda henne på msn [email protected] och [email protected]

2010-01-31 @ 22:39:30
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Esa Salminen

hahaha, fin kväll det där.. synd att alla var så sjukt slitna bara.. revanch!

2010-02-01 @ 21:25:15
Postat av: Maria

Ja det lär ju bli ny utgång snart så Mamma Maria kan vara med och leka.



En lördag i februari?

2010-02-01 @ 21:40:58
URL: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback