they promised just to pet you

Men bex varför uppdaterade du inte din blogg igår? :O

Joda igår skulle jag åka hem från jobbet... Kom inte så långt.
Efter ett epic snöbollskrig mellan mig och maria så var det dags att kliva på ibm bussen in till city centre. Dock kom vi inte så långt. Efter en ca 20 minuter lång resa med pictonary och ha kommit ca 100 meter fram på vägen så va det dags att kliva av bussen igen.. ?
Joda busschafören gav upp efter 100 meter och sa hej hopp på er av från min buss. Så av skuttade bex och maria. Sedan började den långa vandringen till shoppingcentret för att se om bussarna gick därifrån. Efter en kaffe så insåg vi att detta icke va fallet.
Kvicktänkta som vi är kommer vi på det att Murat och Isen och Kausti sitter allesammans i waterville och spela wow. Vi går dit!

Så vi bankade på ingen öppnad. Så vi öppnade den olåsta dörren och där stannade vi hela kvällen och natten. Var omöjlgt för oss att komma hem så vi stannade och sov i vardagsrummet kalla hörn.

Idag sitter två zombisar på desken och ingen förväntar sig några underverk här inte. För jag kommer fasiken inte att utföra dom.

Så hej och välkommen till "snökaos" i dublin. (dvs ca 2 cm snö och isbanor på gatorna med bilar utan vinterdäck)

Kommentarer
Postat av: elena

HAHAHA ÄÄÄGDA! som fan, men kul att ni sov där :D

Postat av: Emme

Hahah. Behöver vi ha ett msn samtal snart igen eller ;) Beeeeeexx.

2010-01-07 @ 17:21:44
URL: http://ellijan.blogg.se/
Postat av: Ewe

åh herreguuud.. inte klokt ju :P

2010-01-07 @ 20:49:40
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback