things that i want to say

Klockan är 21.06 för er som undrar och jag kom precis hem efter en sväng med maria
Vi började med att gå till hennes uberoliga ankfrisör och sedan vidare mot vårt standardhak woolshed för en cider . Finns det något bättre än att spendera en cider med en god vän och en jäkla massa snack om hur grymma vi är ;)
Efter det blev det lite mathandling

(observera en liten paus då bex kommer på att mjölken måste in i kylskåpet)

Jag har märkt en grej med min hand
Jag sitter ganska mycket vid datorer under mina dagar. Ja jobbet ger en ungefär 9 timmar av datasittande men i allefall min hand brukar efter ett tag balla ur.
Benen inuti hand hoppar omkring på ett halvmystiskt sett . Varje gång det hoppar till så knakar det som fan
samma sak när jag är hemma med lille laptopen även att det känns bättre då eftersom det inte är lika långt mellan tangetenterna
allt scrollande och klickandes freakar ut dom.
För att inte nämna copy paste ctrl knappen är lite för långt bort för min del...
Jag tror helt enkelt att mina händer är lite för små...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback