times like these

Så där jag ! nu är elena tillbaks i lägenheten hon ringde mig på flygplats o några sekunder senare var hon hhemma här. Så ordningen är åptestäld (även kaoset efter att bex bott här själv med tanke på att elenas första greje efter att ha packat upp sin dator är.. jag ska städa lite... )
Ja jag föröskte i allefall igår! bara så alla vet

Igår var vi altså på the church. bex kom in utan problem inga vakter ivägen gör det lite enklare då.
Men i alleflal kvällen ramlade på med skitnsack hitan ditan och träffade anna som jag inte sett på evigheter. Så vi bestämde oss till slut anna jag och leffe o dra till en pub som låg runt hörnet. En gaybar.mkt äldre män som bex inte fann intressant nånstans ^^ Där satt vi i allefall till klockan tre och snackade break ups. Sen vatt det att gå hela vägen med gå tillbaks till kyrkan och hämta min halsduk dock . lyckat kom knappt ut bara för att, aja sen vatt det stå och snacka skit i en evighet och sen inte kunna gå rakt dom sista meterna. fyllesms som sedan blev fyllemsn . Klockan fem somnade jag tillslut goa grejer! klockan 9 ringde då elena. känns som att ikväll kommer det inte va så svårt att somna! ^^

Jag tänkte skriva det där inlägget inatt kom dock på att det va en jävligt dålig ide så jag väntade. dock tror jag inte att denna lilla vänta va tillräckligt för bex att bli nykter.. :S

Kommentarer
Postat av: elena

Haha, jag framstår som värdens psykopat.... SCORE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback