Vampires will never hurt you

Äntligen hemma från jobbet . Slutade ju faktiskt fyra idag till skillnad mot onsdag och torsdag då vi slutat tre för att det varit snö ute :D väldigt underhållande det här med snökaos.
Men nu är jag hemma
Hade en helvetesmorgon idag med. Tänkte gå upp ur sängen in i en varm och härlig dusch mmm.
Men needa när jag kliver in i duschen och väntar en liten sekund på att vattnet ska bli varmt vänder in ena sidan och Grugrlugrlgugrgug så kommer det inget mer vatten. Går ur duschen vrider på handfattet GRgugrhgugrgr ingt vatten där heller. Helvetet tänker jag och går ut i köket Jooda kallvattnet fungerar! wihoo så jag börjar morgonen med att stoppa huvudet i diskhon och tvättar håret och kör en grekdusch som vi kallar det där hemma. Jag fick sån otroligt huvudvärk tack vare att vattnet va så kallt!

Men men nu sitter jag här äntligen hemma igen käkat en liten macka och med varmvatten som faktiskt fungerar :D
Vi tackar för det och jag går och lägger mig i min mysiga varma underbara säng!

I helgen blir det koda marias blogg och fixa header till bambi. kanske en liiiiten sväng på stan får se vart livet (och varmvattnet) tar mig

Kommentarer
Postat av: Ewe

wiiie ;D snart slutar jag o då är det officiellt helg för mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback