berätta vart du kommer ifrån

Kan fort inte redigt få bort den där hemlängtan inom mig. Men det är väl inte så kosntigt oktober va fort senaste gången jag va hemma i min älskade hemby. Men det är alltid nått som saknas när man är hemma och Emmepemme inte är där. Det blir inte redigt hemma utan att spendera lite tid med fröken Emelie.
Men jag är så glad för hennes skull och att hon trivs bra där borta i amerikat .



Snook – Kommer ifrån

Det är torsdag idag vilket betyder att amanda kommer hem om 3 dagar. Tre nätter kvar. Fick en kommentar av en kollega idag "Ni är ju som ett nygift par"
och det stämmer nog otroligt bra.



Jag vet inte redigt vad mina grannar håller på med just nu dock. Jag lyssnar på lite musik på balkongen just nu men några balkonger bort är det nån som sitter och lyssnar på techno eller sån uns uns uns uns musik , Nån stans i närheten är det också nån slags livespelning. Tror det kan va puben lite längre ner på gatan.
Men nånstans i bakgrunden så spelar även en annan granne musik. Ett herrans väsens. Höjer man volymen höjer grannen bredvid lite vilket gör att grannen på andra sidan höjer lite så vi har litet av en ond cirkel här borta på Bakers Yard idag.

Nu tänker jag dricka upp min kopp kalmar te höja volymen lite och snart är det dags för en film tror jag allt. Imorgon är det ju trots allt fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback