lights will guide you home

Amanda och Cathrine stack precis till woolshed eller va det murrays :S
Jag stannar hemma är nått fasligt trött vet inte vad som hände där.
Först lite scrubs avsnitt sen är det sängdags

Känns som veckan gått fort har inte haft så mycket att dona med på jobbet och det mesta har bara flytit på. Menjag är fortfarande nått fasligt trött tror en förkylning knackar på dörren

Får se om jag får betyget från bootcampet med snart. om jag lyckades ta 80% klämman

Dagen till ära var jag mycket arg på min manger igen, ddenna gång för att jag skulle fått en helt ny roll om hon inte stått i min väg, men lika glad är jag för det med gladast är nog... räven?

Nya tider väntar runt hörnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback