när färgen flagnar på fasaden

Sitter just nu hemma i soffan och lyssnar på ett härligt åksväder som rör sig över dublinstad nu. Jag kan inte säga annat än att lyssna på åska och regn som smattrar mot ett glasruta är nått otroligt mysigt.
Dock gillade jag kanske inte att jag det började precis när jag klev av bussen, men nu med mjukisbyxorna på i soffan och med en filt över sig då är det nått otroligt mysigt.

Det tråkiga är att det är så väldigt ovanligt att det åskar i dublin. Jag har vatt med om det en gång innan men då var det ca två smällar och inget mer. Dock börjar det lite väl många nu. Önskar min lilla amanda hade suttit här i soffan med mig!

 

Orkade inte redigt ta fram kameran så det blev en webcam bild. man ser dock inte redigt mängden med regn ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback