whatever you do

Det har hänt lite skit här borta nu. Nånting skumt har hänt sen i december, jag saknar min älskade lilla teamleader som tur var är han tillbaks på måndag då jävlar hoppas jag att han har nya krafter för då tänker jag ta fram mina extra krafter. Den där extra lågan jag vet att jag har inom mig, på senaste har all energi jag föröskt skrapa ihop bara gått till spillo, varför slösa min energi och mina skratt på nånting som inte funkar.

Desken känns inte lika go som innan och det är inte lika roligt att gå till jobbet som det va förr i tiden. (innan december)

Nu ska jag lyssna på aldeles för hög musik och skriva jobbet jag skulle gjort i två veckor men inte redigt orka börja på och som jag inte redigt kunna koncetrera mig på

Först av allt ska jag käka nått och visa något aldeles speciellt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback