kom så ska vi leva

Föräldrarna är hemma i rby igen, Antibiotikakuren är avklarad och jag är lite som en kräfta i halva ansiktet ^^

Det har varit en underbar helg med föräldrarna, det har vatt mycket och göra och jag har varit så vääldigt trött. Idag tog jag en redig slappardag och mötte nu under kvällen upp amanda, cathrine mfl för lite parkhäng.
Det har varit underbart väder i flera dagar nu. En hel vecka med solsken och jag har vatt borta från jobbet hela veckan. Men nu är det nya tag och jag känner mig taggad för morgondagen.
Imorgon blir det jobbkaffe, rosa skärp och lite jobb. Jag längtar det gör jag faktiskt. Ska bli så skönt att få sitta ute på lunchen med resten i solen. För ja jag hoppas på solsken imorgon med.

Men nu är det läggdags ska ju faktiskt upp och jobba imorgon :D

 

En låt som alla borde lyssna på så här på sommaren. spec Amanda och Ajda, Gyllene tider - Leva livet

Leva Livet - Kom så ska vi leva
Livet Livet - Kom så ska vi leva
Leva Livet - Kom så ska vi leva
Livet Livet - Kom så ska vi leva

Herregud! Det är dimmigt!
OK Jag har druckit en del vin
men jag vet vad jag säger
Du är fin...

Leva Livet - Kom så ska vi leva
Livet Livet - Kom så ska vi leva
Leva Livet - Kom så ska vi leva
Livet Livet - Kom så ska vi leva

Kommentarer
Postat av: Ajda

Bästa låten!

2010-06-23 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback