vågorna gungar mig

Efter tre dagar hemma från jobbet och inne på min 4:e idag känner jag mig pigg o glad. har sovit en evighet. Lämnade huset för första gången på 48 timmar idag med ^^ kändes lagom awesome. Om jag har tid ikväll ska jag ta en promenad med.

Det där med att städa har aldrig redigt varit min grej. Vi går inte ihop. plocka dona dammsuga damma och gud vet allt. Nu är det ju så att det faktiskt behövs städas ibland. Typ som nu eftersom mina förläldrar kommer hit imorgon ska det va rent och fint inför finbesöket.

Men det mesta är faktiskt gjort det är bara det där sista.. som att hänga in dom rena kläderna som ligger på min säng i garderoben. Jag lovar det är ingen liten hög heller. Vet inte vart jag får alla mina kläder ifrån
Sen är det där med att dammsuga det kan ju vara något av det absolut tråkigaste som finns, tillsammans med att plocka ur diskmaskinen.

Dagens motivering är när jag dammsugit så får jag ta en kopp kaffe till ^^


Kommentarer
Postat av: Ewe

var glad att du slipper diska iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback