94 drog dom till usa

Det är 25 minuter kvar till tom kommer och jag har inte ätit nån frukost mer än en redbull. Känns som en toppendag idag.
Jag är ledig för att flytta och fixa med checkar och hyror och gud vet allt.

Jag tänker ju lätt inte städa på ett tag. Tvätta ur skåp och garderober dammsuga och våttorka är inte alls det roligaste jag vet. Mer det tråkigaste faktiskt. Jättetråkigt! JAG HATAR ATT STÄDA! oh ja det krävs caps lock för det.

Nu ska jag plocka undan resten på elenas rum och sen ska jag föröska övertyga tom om att inget är sönder och att sacker och ting är rena här inne. Kommer ju gå bra...

Inte fan har jag hunnit duscha än heller. Blir en dusch i den nya lägenheten sen istället. För att testa ^^

 

Sista bilden från dorset street och förhoppnignsvis sista gången som man slipper se dom fula tavlorna som hänger där i bakgrunden.

 

Dessutom kanske jag inte kommer ha nätverk nu på ett tag.. Irland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback