away away away

Så det är Hets On på jobbet och det finns ingen ro här. eller jag roar mig just nu. Bubbelhjärnan hetsar resten hetsar. Bex tar det lungt. Orka med all denna hets. Jag går på marias linje. vi går mental istället :D

Den nya lägenheten är najs och vi får nätverk på lrödag äntligen! Klarar mig inte ens en vecka utan nätverk hemma man går ju bonkers!

Men allt shit är flyttat nästinpå inga av mian grejer förutom hälften av kläderna är uppackade. Papper och Massa shit över allt men det ska väl gå och ordna till

Har dratt på mig en lätt förkylning med men det går bra. Har ont i halsen tror jag fått halsfluss igen men njaa det börjar lätta nu och jag har ingen feber har nog bara allmänt ont i halsmandlarna... om det nu är möjligt.
Men men vi får se hur jag mår imorgon.

 

Urban dictionary for the win :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback