hey där

Så ännu en vecka har flugit förbi och det är ännu en gång fredag! Alltid lika underbart med helg. Planerna för denna helg ja dom är ganska många egentligen. Idag blir det då gå och lägga sig tidigt eftersom förkylningen fortfarande hänger i kroppen. Är dock lite festsugen men det är ingen annan som ska ut så det blir hemma ändå.
Elena och peter ska ha datekväll tror jag.. Vilket betyder att jag är ensam hemma här på bakers yard . Är lite väl ensam nu för tiden. Men det kan säkert va gött det med. Hade vi bott i den gamla lägenheten skulle jag lätt tatt ett bad men det finns bara badkar i elena och peters badrum och jag vill inte redigt spendera tid där inne.

"shit man jag var usher där ett tag" ja jag lyssnar på byz. Har lyssnat på samma låt hela dagen ;)

Imorgon kommer elenas kompis Mia tror jag hon heter. Jag ska iväg och bowla med kausti cathrine amanda och även skäggjohan tror jag nog. Bowling har jag längtat efter. har itne bowlat sen jag var hemma i november. Sen blir det in till stan och festa med elena och mia .
sen kommer ångestdagen nummer 1 . Söndag = IKEA dag, jag behöver köpa lakan och nått slags badrumskåp då jag inte har nånstans att förvara allt smink och gud vet allt vad man har i badrummet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback