Kissed my girl by the factory wall Dirty old town, dirty old town

Så imorgon är det st patricks day och vi firar detta med en härlig irländsk låt



Dock ska jag jobba imorgon men efter jobbet blir det defintivt ner mot stan för att titta på alla gröna hattar och fulla irländare :D Alltid lika roligt. Dock har jag inte laddat kameran så det blir väl inga bilder antar jag ... Lite tråkigt men så kan det gå. Jag är aldels för sliten och trött för att gå upp ur sängen nu. Halsinfektion antibiotika och nu har det övergått till en härlig förkylning. Men jag får väl ta och fira på fredag istället

En bild från förra årets st patricks day. Jag och alex drog in till stan efter jobbet. Men gudars va mycket folk det va. Varenda pub är full och varandra gata är smockad med folk. Men jag tror fasiken att jag ska ner en runda imorgon med beroende på hur mkt jag orkar. Men hallå man kan ju inte missa sånna festligheter bara för att man råkar vara förkyld! Gosh

 

 

Grattis till cathrine som lyckades ta sig till blogg.se förstasida :D

 

Happy st patricks day btw!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback