kom och dansa med oss nu

Idag har jag snackat lite med helen min extra mamma. Dom ska komma hit i juni tillsammans med mamma och pappa och förhoppnigsvis min favoritbror :D

Så då blir det massa folk och massa kul. Det är något jag saknar hemifrån så är det att gå över till olssons eller svenssons  och käka mat och spela spel osv. Det är helt underbart faktiskt. Det är inte många helger man spenderade hemma under sommaren specifikt då är det alltid middag här eller där eller ibland hemma men då var man ju inte ensamma hemma.

Varje år dagen innan nyår eller liknande brukar alla familjerna dra ut på vinterpromenad. För det mesta hänger vi barn med förutom vissa slöfisar. I år va dock alla med... förutom jag och det kändes lite tråkigt att få se bilderna från vinterpromenanden med ätaochgrillakorvstopp och komma hem och äta köttfärsås och spaghetti.










Nästa år vill jag också vad med..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig oxå favoritsyster, hoppas verkligen jag kan komma i sommar.

2010-03-03 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback