scream my lungt out

Så idag har jag varit hemma ifrån jobbet. Härligt Härligt. väckted vid 05.15 av alarmet av att jag skulle ringa o sjukanmäla mig . Somnade om och sen vid 8 .. ja klockan 8 på morgonen ringer manpower o frågar om jag är sjuk och om jag kommer till jobbet imorgon. Najs!
Efter det har jag inte gjrot nånting och det har v arit helt underbart!
Imorgon är jag redo för nya tag. Hoppas det blir en lugn fredag bara. ja förutom ibm festen på kvällen. och oh ja jag ska gå. citerrar barney från how i met your mother. "Whenever i feel sick i just stop feeling sick and be awesome instead!"

Nu kom elenan ut med ansiktsmask på mohahahashw! alltid lika roligt och dra jättefina skämt om hur fin hon är.

Mamma pappa bror helene crhister och fredriks biljetter är nu bokad. Ska bli undertbart och få hit familjen. 18-21 juni. Hoppas tiden går fort! :D

 

vår utsikt under kvällstid . I allefall när croke park är tänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback