This is our decision to live fast and die young

Idag har vatt en dag spenderad på IKEA. köpte mig lakan och en badrumsmatta. härligt härligt! ^^ Käkade lite god mat dvs köttbullar och chockladboll. Köpte även lite senapsill till mig själv. Ska bi så förgrymmat gott och käka !

Men idag är jag lite bakis och har sån förbaskad träningsvärk efter att jag och peter va på gymmet igår.
Vi började nämligen med gymmet på morgon. Elena och hennes kompis Mia som är på besök skulle vandra stan . så vi två gick till gymmet jag skulle ta det lungt så det blev ingen kondition bara styrka. och gudars skymning. Jag kan nte röra min mage mina lår min rumpa eller mina armar. Efter det va peter hungrig så vi bestämde oss att dra ner på stan. Dock ville jag först ringa mamma men hon satt i samtal med bror så det blev konferanssamtal mycket trevligt.

Men i allefall ner på stan bar det och vi käkade på charming noodles. Elena mitt och puttes gamla standardhäng. sen blev det ett glas vin på debenhams och sen hem för att lite snabbt sminka sig och fixa håret. Sen drog jag iväg till watervill och gänget. Vi var en del dvs Christian , Veronica , Amanda , Cathrine , Skäggjohan och kausti.
När vi sedan skulle bowla mötte vi även upp Isen och Murat.

Under bowlingen fick jag dock ett sms från elena om att dom inte skulle gå ut så jag drog med amanda och cathrine mfl till clonsilla in för att se ett band som hade spelat kvällen innan på the bell. Men bandet var riktigt bra och det va härligt att få skaka loss lite.

mr kaustilajnens bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback