vad vet du om månljuset

Vi drog ner en sväng på stan imorse. Elena och Peter shoppade massa jag skrev ut bilder till mormor. Som jag nu ska lägga ner i ett fint kuvert och slänga iväg till sverigeland. flaskpost? skulle va spännande ^^

Senare under dagen har vi äterigen tagit en match monopol men efter idag har jag gett upp det spelet. Elena och Peter är fan inget roliga och spela med. Så jag sket i det och tänkte egentligen städa mitt rum men det är som vanligt när jag ska städa... Jag sätter mig vid datorn istället.
Skulle behövt klippa mig och åka till IKEA idag. men får väl ta det nån annan gång. måste köpa nya lakan och mitt hår har blivit aldeles för långt för att det ska se någorlunda vettigt ut, men förhoppningsvis ska jag klippa mig imorgon. får se om jag vågar. irländska frisörer har inte så bra rykte ^^

Nu ska jag kanske ta hand om min tvätt... eller ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback