var är den där regnbågen

Enligt min brors facebookspaming så visar det sig att jag har vissa finurliga saker för mig....
Så här kommer några av dom..

- Jag lämnar alltid lite te kvar i tekoppen för jag tycker inte om fnöset i botten

- Jag hatar yoghurt med klumpar det är så förbaskat äckligt! Dom är slemmiga läskiga och allmänt otrevliga!

- Jag har en överdriven faccination vid toastmackor. Mina egna då vill säga. Toastbröd skinka målilla senap och ost.
Tyvär har jag inte tillgång till lika god ost eller målilla senap här . Men när jag bodde hemma var det lite det jag åt jämnt och då menar jag Jämnt!

- Jag tycker inte om läsken trocadero och har aldrig tyckt om för det smakar hostmedicin. bara tanken på det får mig att nästan spy

- Varje gång jag har vatt ute när jag vaknar, räkar jag exakt hur mycket jag har druckit för att bedömma hur dåligt jag egentligen borde må.

- Jag måste alltid berätta för ALLA så fort jag har minsta skavsår på kroppen för jag tycker det är otroligt facinernade. Extra roligt var det när jag hade prickar över hela kroppen efter att jag åt pencillin för ett år sedan. Dom flesta på temaet ville nog döda mig då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback