det är över nu

KLockan är halv tolv och enligt termometern på datorn är det 22 grader ute. AJg ahr spenderat hela förmiddagen på balkongen liggandes lapande sol och druckit vatten. blir varmt ute!
Inävntar folk som är på väg in till stan sen ska vi dra på parkhäng med bulmers lite jordgubbar , vindruvor och nått mer gott och äta! Helt underbart!

Den här veckan har varit intensiv, Jag har haft mycket att göra samtidigt som vissa stunder har jag inte gjort ett dugg.  Igår när jag kom hem från en snabbstund på stan med amanda och kausti la jag mig i min säng somnade och sov gott innan klockan ens slagit åtta. Han dock städa mitt badrum innan jag somnade.

Nu ska jag va inne en stund redan nu är min ena armar härligt röda av detta underbara solsken!
Idag är det att inviga dom shorts och linne i sommarsolen :D
Är inte det här för härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback