jag va bara inte gjord för dessa dagar

Tänkte jag skulle föröska göra mig i ordning för kvällen. Folk är på väg och jag ska bjuda på lite nachos så jag tänkte att det är nog dags att dra sig till affären men jag orkar inte redigt. Jag ahr kämpat för att komma iväg och handla hela dagen.
Jag hatar att handla. förstår inte dom som kan tycka det är kul gå och stirra på mat .. bestämma va man ska ha för mat.
Jag har i allefall gjort det hela lite enkelt för mig och skrivit en inköpslista

Men jag tänkte jag skulle slänga upp lite bilder från i torsdags när jag och amanda hade torsdagsdate med varandra. en väääldigt härlig tradition. totalt älskvärd. På torsdagar behöver man lite lyx.

Vi stack iväg till steakhouset i Blanch

 

Självklart var jag för hungrig för att komma ihåg att jag hade kameran med mig försen efter det att jag börjat med att steka min första slice.. Nom nom nom

 

 

min date för kvällen ;)

 

På hårfärgen på bex kan man också se att solen har lyst den senaste veckan :D

Idag... ösregn...


Kommentarer
Postat av: Ewe

var får du tag i alla dina snygga skjortor? ;D

Postat av: Ewe

heey varför uppdaterar du inte mer :(

2010-06-12 @ 12:31:34
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback