lavasten

i fredags var det grillfest i duggregn med teamet. En redigt trevlig kväll Lite håkan hellström lite safety dance och kvällen var molto trevlig.
Lördag sooova... sen ringde amanda och vi drog ner till st stephens green med lite subwaymackor och solksken. Efter det drog vi vidare mot temple bar och fitzimons men först ett stopp på hm då jag faktiskt köpte mig en jacka . Har nu en jacka skulle behövts för två måander sen men nu så :D
Tog en öl och gick hem runt nio på kvällen. Lagade mig lite middag och lite goda matlådor har man nu i kylskåpet väntades på middagstid.

I torsdags var dock jag och amanda på ett av de aboslut godaste ställen jag har ätit på sen jag flyttade hit.
Vi åt en härlig köttbit serverad på lavasten så man fick steka den själv på stenen och sen doppa i en jättegod pepparsås och vitlöksmör. Det va så underbart gott så jag skulle lätt kunna äta där varenda dag , men jag anar att man skulle tröttna efter ett tag ändå :P
Kalaset gick på 15 € för pommes med. Men gott va det!

Har tyvär inga bilder då kameran har legat på soffbordet hela veckan :O

Kommentarer
Postat av: Bror

Blir det lavasten när vi kommer över oxå lr? :P

2010-05-16 @ 20:51:13
Postat av: Amanda

NOM NOM NOM NOM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback