som om natten här har sett allting och stilla sjunger med

Har precis pratat slut på mina mobilpengar med amanda så jävla gött ^^. Ska bli härligt om några veckor då jävlar!

Sitter med en öl på balkongen med solen skinandes. Det här är helt underbart . Önska man va ledig imorgon fast jag tror inte min hud skulle hålla med om att mer sol är bra. Hela jag är röd . Va nere vid floden förut mitt absoluta favoritställe här i dublin. Sitta där med vattnet bredvid sig massa svanar och hundar som springer omkring och leker med varandra. Det är faktiskt mitt absoluta favoritställe här borta. Finns ingenstans jag trivs så bra som där en söndagseftermiddag.

Nu ska jag fortsätta lyssna på lars winnerbäck - elegi och njuta lite mer av dagens väder.
Längtar tills jobb imorgon ;)

Mina fötter har fått spelet och ser just nu värre ut än den prickiaste prickikorven. :S hmm



Jag vet, superkul ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback