start making my day

6 minuter kvar av lunchen sen är det tillbaks till Avail. Som vanligt är det bra fart på de inkommande samtalen vilket betyder att alla mina roller läggs åt sidan tills dess att det blir lungt och tyst. Nu förtiden ska jag inte ta samtal över huvudtaget. Eller jo i nödfall. Men det är få nödfall som jag ska va avail eftersom att händer det nått stort är det jag som tar hand om det..

Ser så fint ut på min sametime ruta nu för tiden. Visas alltid ett litet visitkort när man kollar på sig själv

Rebecka Lövgren
Escalation Manager, PCM coordinator and Quality Analyst

sen står det lite annat drabbel med som vilket konto jag är på och mitt telefonummer på jobbet ^^, men det får inte publiceras inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback