vem det är spelar ingen roll alls

Igår blev det parkhäng i st stephens green. Vädligt fin park asmycket folk!.
Det var jag amanda cathrine esa micke och kenny som var ute o flaxade i solskenet. Satan va varmt det va dock och jag är knallröd. Jag har inte ens nån solkräm hemma . Inte ok med tanke på att det är fint väder även idag. Så jag och mina axlar kan itne redigt va ute o det fina vädret. Mina ben skulle ju lätt klara det med tanke på vitheten som skiner ifrån dom. Skumt att man aldrig kan få färg på dom.

men det va en mycket trevlig dag i solen med skratt vindruvor jordgubbar sangria och en liten macka. Det va härliga tider. Dock tänkte vi dra ut senare då det va champions leage final va det dock helt omöjligt att sitta nånstans så jag drog hem och lämnade resten för sitt öde i dublinatten ^^,

tyvär har jag inga bilder för jag glömde kameran ... återigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback